Další rande s Parsifalem

Dneska mě večer čeká pokračování střihu dokumentu s Vladimírem. Nejsem si moc jistý jeho představou, protože se obávám, že jen málokdo zkousne v dokumentu 2-3 minutové statické záběry se špatným zvukem, zašuměným obrazem a nesrozumitelným zpíváním (nic proti němčině, ale já nerozumím opernímu zpěvu ani kdyby byl česky). Navíc by to mělo trvat více jak 15 minut. Jak znám sebe (ale i další), tak jsem ochotný u sledování čehokoliv vydržet tak do 1 minuty, déle jen v případě, že mě obsah i forma zaujme. V tomto případě se bude na sestřih z Parsifala koukat asi jen Vladimír a to mi přijde docela málo. Tak se ho budu snažit přesvědčit o jiné formě. A možná se vše nakonec vyřeší tak nějak samo. Protože vše dělám ve Vegasu a on při delších projektech docela blbne, tak já předpokládám totální zabugování asi tak po 10ti minutách střihu a to bude pro dokument „finíto“.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

