Reklama na audioknihy – pokračování

Moje hodnocení se pohybovalo v uplynulých hodinách po sinusoidě. Nejdříve nadšení jak máme krásné záběry. Následně rozčarování, že záběry zase až tak super nejsou. Radost jak to půjde všechno docela rychle pomocí Coloristy II upravit, rychle vystřídala panika nad některými záběry, které nejdou kvůli délce a vadnému obsahu použít, protože by působily jak pěst na oko. Vískot nad materiálem, který jsem ani původně nechtěl použít, ale který mi doslova vytáhl trn z paty. Hodinová zuřivost nad nepoužitelností Premiery a jejího Time-remapingu (zlatej Vegas 😦 ). A nakonec uspokojení nad výsledkem. Kdyby to nebyla reklama, uměl bych si uvedené dílko představit jako krásný poetický začátek nějaké totální vyvražďovací jízdy. Zbývá dodělat komentář a nadabovat jednu větu a myslím že to je další majstrštyk, který se nám povedl.

Reklamy
Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s