Shrnutí vývoje projektů

Noc v myší díře a.k.a B.A.D. projcet

Střih je v podstatě hotov. V minulém týdnu byl dokončen zvuk z asi 75%. To nejhorší bude rekontruovat zvuk do některých částí, kde buď chybí, nebo se moc nedá použít. Typickým příkladem je hlášení o příjezdu vlaků. Snad půjde použít z těch nahrávek, které jsme získali při prvním pokusu o expozici zabijáka objevivší se za lidmi v podchodu. Zkoušel sem zapracovat i na nějakém efektu, ale to dopadlo hrozným fiaskem. I „Špácova krev“ coby etalon pro surrealistkou odstrašující amatérskou produkci, se jevli proti mému výtvoru jako to nejlepší z produkce předních trikových studií Hollywoodu. Takže jsem musel prohlist:“tudy ne přátelé“

Další projekt se rýsuje na léto. Chlapci chtějí pořád něco hodně akčního, ale já o tom mám své pochybnosti. Tak nějak cítím, že do toho nainvestujeme obrovské množství času a energie a výsledek tomu nebude odpovídat. Skončí to někde na YoutTube apod. a bude to mít po 10ti letech 2000 shlédnutí a 1 komentář typu „dobré“. Třeba to jen vidím zbytečně skepticky.

Mnohem zajímavější je pro mě udělání klipu pro jednoho mladého rappera a zpěvačku Kristýnu Š. Chozemu se to přirozeně moc nelíbí. Ale pro mě to je magnet No1, protože ten maldej rapper to bdue uvádět v televizi. A to se už setsakra počítá, i kdybych na tom měl dělat jen já sám. A Kristýna umí hezky zpívat a udělat pro ní klip je práce za hubičku. Tam už by to zlanaření Chozého bylo o něco zajímavější.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

