Shrnutí vývoje – plány do budoucna

Začněme kriticky:

Klip pro Óčko/Focení portrétů cash/Akční seriál
Tohle je jasná prohra. Nic z toho se nakonec nerealizovalo. Částečně proto že jsem byl vytížen, částečně pro změnu plánů. Každopádně tohle je pro mě velké zklamání. Jako určitá částečná sanace se jeví focení profilovek pro Davida Tilšera. Nechci to moc zakřiknout.

A nyní mnohem veseleji:

Noc v myší díře
Tak tohle asi jen tak nepadne. Tuto sobotu další klapka. Máme kompletně překopanou scénu pod schody. Jirka se bude účastnit i se svou strojovnou, která nemá Cinestyle profile. To bude zase v postprodukci porod 😦 I když se Chozé domnívá, že toho zfoukneme hrozně moc, já myslím že se zasekneme jen na této jediné scéně a budeme mít co dělat. Vadí mně, že není dořešen člověk pro zvuk a já tuším průser. A protože je tam Jirka, tak tuším že dobře 1/2 záběrů bude velice, ale opravdu velice zvláštní.

Český ráj s Buhurtem
Pustil jsem se do díla a i když je vidět že materiál nemá moc dobrou koncepci a vznikal víceméně na koleně, nějaké hmatatelné výsledky už jsou na světě. Mám i jeden pozitivní ohlas. Na to že jsem to posílal čtyřem lidem nic moc. Ale i tak to potěšilo. Dokončení snad do konce srpna.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

