Noc v myší díře (a další drobnosti v tvorbě)

První dotáčka je za námi, a protože mám z pozice střihače ten luxus, že už znám výsledek, mohu nakonec prohlásit že to nakonec nebylo tak špatné. První dojmy tomu však rozhodně nenaznačovaly. Na místě natáčení byly 2 stropní světla mimo provoz, takže tam byla tma jak v prdeli. Na místě jsme došli k závěru, že plánované záběry nejsou tak dobré jak jsme předpokládali, takže se musely kompletně vymýšlet. Ještě horší byla práce s herci. To byl skutečný porod a opakování záběrů až 20x za sebou žádná výjimka. Když k tomu připočtu občasné vyrušení od procházejících cestujících, čas běžel jak o život a mě jak obvykle tekly nervy. Ještě že Tomáš sehnal lidi, co nám dělali zvuk, jinak bych to asi nerozdýchal. Odrazka (odrazná deska) fungovala skvěle. Ať už ve „standardním“ módu pro přisvětlování, tak i jako nástroj pro vytvoření zdání průvanu. A taky jako hračku pro Čapajse který se jí zabavil, a neotravoval tak jak obvykle. Nakonec jsme stihli zhruba vše co jsme měli. Opravdu ale jen zhruba. Velký šok mě čekal v místě, kde měla být fotobudka. Není. Ona tam prostě není. V podchodu u nádraží se prostě nevyfotíš a my to tam už nenatočíme. Prostě tragédie. Běh celkem vyšel, až na závěr, kde to pak střihově vypadá jak skok po ose. Zvuk je zatím co jsem slyšel celkem OK. Nic lepšího bychom stejně nesehnali. Až při střihu jsem došel na základě rozdílného podání záběrů z mého a Čapajsova foťáku, že sem to měl celou dobu špatně nastavené. Naštěstí i v oblasti stínů nějaké kresba zbyla a šum je o 1 řád nižší u mně, než u kolegy.
Zpočátku jsem byl z celého natáčení fakt hodně otrávený a vyčerpaný. Nechtělo se mi už nic dalšího točit, protože se mi zdálo, že ta práve kterou tomu věnujeme neodpovídá výsledkům. Teď už jsem ve svém postoji o něco smířlivější. Ty záběry vypadají celkem pěkně. Když ještě vyjde zvuk, může to být nakonec docela hezký amaťák. Další natáčení chystáme na příští víkend, a když nepodceníme přípravu, mohlo by to proběhnout řádově mnohem rychleji.

…. a co tam mám dál?

Buhurt – Český ráj
Mám sestříhánu první část cestování. Dodělal sem i díl věnovaný kulinářství. Snad do konce týdne dostříhám procházku po Skalním městě. Zbývaly by pak jen záběry z Hradu Kost, ukázka vystoupení a záběrečná jízda směrem do jeskyně.

Focení – Profilové foto: David Tilšer
V sobotu budu po delší době fotit profilovky. Poprvé pro muže, mladého nadějného herce a studenta JAMU v Brně. Třeba to bude o dost lepší než s Krsitýnou Šebíkovou, kde jsem trochu podcenil postprodukci.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

