Není nad půlnoční natáčení

Noc v myší díře
Tento víkend nás čeká vždy od půlnoci do rána natáčení Noci v myší díře. Jirka se natáčení nezúčastní, protože je jednak v Lipsku, jednak se mu s námi už moc natáčet nechce. Tak jsme pozbyli kameramana. Naštěstí bude moct s námi točit jeden večer Svobodas, takže je vše zachráněno. Já si střihnu v sobotu svoji roli a v neděli budu zase za kamerou (foťákem).

Up-date: Tak natáčení padlo. Hlavní herečka se nemůže dostavit a bez ní toho opravdu moc nenatočíme. Tak aspoň bude víc času na Buhurt.

Buhurt – Český ráj
Já bloud nasliboval kdeco, ale splnil toho málo. Facku sem si už dal. Další díl putování, tentokát ve Skalním městě, mám sice natažený na ose v Premieře, ale do renderingu se mi ještě moc nechce. Jsou tam chybičky, barevně nedoladěné a nemám staženou hudbu. Tento víkend z toho nic nebude, tak se mi to posouvá někam na začátek podzimu.

Portrét Vladimíra Kiseljova
Tohle prokletí se se smnou táhne jak sifl po celý rok. Kdybych věděl co mě čeká, tak se na to tenkrát v zimě vykašlu a radši budu čučet v bedně na pohádky. Je ptořeba poladit pár drobností, aby všechny díly do sebe zapadly. Je to fakt otrava 😦

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

