Shrnutí vývoje projektů

Buhurt – putování po Českém ráji
Jsem pomalu u konce s dokumentem, jehož příběh se začal psát někdy na začátku července. Materiál mám až na pár drobností sestříhaný, i nějaké barevné korekce jsem dokončil a zvuk v podobě kradených sound-tracků přidal. I když má tento dokument do dokonalosti opravdu hodně daleko, jsem přesvědčen o tom, že hravě típnu většinu jiných amatérských dokumentů. Největší poučení z celého díla bylo toto: nikdy nepředpokládat, že v postprodukci dodělám něco, co mi na placce nevyšlo. Jako zářný příklad slouží moje přesvědčení o tom, že záznam z 30p hravě přetáhnu do 24p. Pěkně sem si na tom nabil pusinku. Ne že by to nešlo, ale jen za cenu neskutečných potíží a problémů, které poznamená obraz. Never more!! Poslední věc kterou je potřeba zpracovat jsou titulky. Čekám na kompletní seznam účastníků a pak už jen šup a můžu začít renderovat.

Noc v myší díře
Měl sem fakt těžký vítr z toho, jak budu dodělávat zvuk a jak dlouho to bude trvat. Po víkendu jsem s uspokojneím zjistil, že zvučení je prakticky z 80% hotové a nepředpokládám žádné vážnější komplikace se zbylými 20ti procenty. Ještě dodělat barevné korekce, ať se to moc obrazově nemlátí a vše bude v OK. Dokončení plánuji na nadcházející víkend. Pokud Čapajs dokončí efekty, můžeme 18tého v době oslav 1ního výročí soužití mě a Čapajse uvést premiéru. Pravděpodobně ale bez hudby 😦

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

