Stav projektů

Dnes to bude velmi krátké a stručné:

Noc v myší díře
Pracuji na colorování a jde mi to jak psovi pastva. Bohužel jsme furt natáčeli na různé vyvážení bílé, na jiné profily a je to dost znát. Jsem fakt zvědavý jak to dopadne. Zatím je hotová jedna scéna na toaletách, ale hned v následující scéně mám kurevské potíže jak sladit to co natočil Čapajs s mým záznamem. Je to zvláštní, ale tentokrát je v tom Čapajs fakt nevinně.

Buhurt – Český ráj
Musím poslat odkazy na jedlotivé části. Respektive jen na první tři. Zbytek neprošel cenzůrou 🙂

Video pro MENDELU
Už skutečnost že celou věc stříhá Čapajs dává tušit, že tohle budou ukrutné porodní bolesti. Chudák Jirka Ozdobinský mu sedl na lep a nechal se opít rohlíkem „že to bude za 3 týdny.“ Mě osobně se to stříhat nechce, protože vím jak Čapajs ostří/neostří, natáčí/nenatáčí a komponuje/nekomponuje. Za ty nervy mi to teda fakt nestojí.

Příspěvek byl publikován v rubrice Tvorba. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

