První zkušenosti s GH2

Mám za sebou první 2 dny ostrého použití GH2 a moje zkušenosti jsou opravdu jen pozitivní. Ergonomie se sice kameře nevyrovná, ale díky možnosti natáčet přes hledáček je to hodně podobné. Stabilizátor je ohromný a funguje fantasticky. Obraz je vynikající (viz. ukázka na ISO 5000). Zatím jsem stále ostřil jen ručně, ale díky zvětšenému náhledu nemám větší problémy. Jen při focení mi vadila neskutečná latence, než se snímek zapsal na kartu. Nicméně video schopnosti jsou jedním slovem ohromující. Mám samozřejmě aplikovaný hack.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nástrojárna. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

